

CRM SOPIMUSTEN MYYNTIIN
Oikealla ajoituksella onnistut
Sopimusmyynnissä on asioita, jotka ovat oleellisia.
Lue oppaasta mitä ne ovat.


SOITTOLISTAT
Oikea-aikainen yhteydenotto on kriittinen sopimusten uusintamyynnissä. webCRM laiterekisteri kertoo tarkalleen mihin laitteeseen tai palveluun olet uusintasopimusta tarjoamassa. Se muistuttaa myyntiä jopa vuosien päähän. Et unohda asiakkaitasi.

ENNUSTEET
Ennusta tulevaa. Miltä sopimusmyynti näyttää seuraavien kuukausien aikana.? Paljonko myynnillä on potentiaalia? Miksi häviämme uusintasopimuksia tai uusia sopimuksia? Ennusteet antavat mahdollisuuden reagoida ajoissa ja lisätä kauppaa.

MUKAUTUVA
webCRM monipuolinen asiakkuudenhallinnan ratkaisu myyntiin ja markkinointiin. Se on helposti mukautettavissa erilaisiin tarpeisiin ja liiketoimintaprosessehin.

PALKITTU
Network Computing on palkinnut webCRM ratkaisun useana vuotena peräkkäin parhaasta CRM tuotteesta. Valinnan ovat tehneet erilaisten CRM ratkaisujen käyttäjät.

KÄYTTÖÖNOTTO
webCRM Finland käyttöönottopalveluilla saadaan hyödyt irti heti käyttöönotosta. Koulutetut käyttäjät käyttävät aikansa asiakasrapinnassa hyödyntäen webCRM järjestelmää yhteisesti sovitulla tavalla. Samalla järjestelmään kertyy tietoa liiketoiminnan kehittämiseen ja markkinointiin.

INTEGROINNIT
webCRM ei ole eristäytynyt saareke. webCRM voidaan liittää yli 3000:een pilvipalveluun mahdollistaen yrityksen toimintapresessien tietojen siirron erilaisten sovellusten välillä. Automatisoi tietojen siirtoa - saat parempaa tuottavuutta.