Aktiivinen markkinointi asiakkaillesi pitää tuotteesi ja palvelusi asiakkaiden mielessä. Kun tarve ilmenee, olet varmasti kontaktoitavien joukossa.
Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä paremmin voit tuottaa ja kohdistaa viestisi oikealle kohderyhmälle. Uutislistoilta poistuma vähenee kun kohdistat viestisi oikein.
Kohdistatko markkinointisi oikein?
17.12.2020 klo 09.30
Ohjelma
✔ Mitä on asiakkaiden segmentointi?
✔ Miksi se on tärkeää?
✔ Viestin rakentaminen
✔ Automaattinen viestintä ja ketjutus
✔ Liidien eli klikkauksien kotiuttaminen
Webinaari on maksuton ja kestää noin 30 minuuttia.
Tervetuloa mukaan!
WEBINAARIN PUHUJAT
ILMOITTAUDUN WEBINAARIIN

Olli Uuksulainen
Internet-liiketoiminnassa mukana vuodesta 1995
Teho.net kotisivut yli 1000 asiakasta
Sebacon Oy perustaja ja toinen osakas nykyinen Avoine Oy
Mainostoimisto LiveHelsinki, osakas, Yhteyspäällikkö
Verkkoliiketoiminnan projekteja ja tuotteistuksia
Creamailer Oy viestintäohjelmiston toinen perustaja ja osakas
Design; Icecoat.com

Juhani Lamminmäki
CRM Business Advisor
Juhanilla on pitkä kokemus ja osaaminen asiakkuuksien hallinnasta liikkeenjohdon näkökulmasta.
Lähtökohtana asiakkuudenhallinnalle on tiedolla johtaminen ja yhtenäiset toimintatavat.
Asiakkuudenhallinnan tulee palvella liiketoimintaa ja sen tavoitteita.