055A0675.jpg

UUDISTAMME TOIMINTAAMME

Jotakin uutta tulee tapahtumaan... 
Hetken kuluttua...

Meistä

CRM Finland Oy on pk sektorille keskittynyt asiakkuudenhallinnan asiantuntijaorganisaatio. Useiden vuosien työn tuloksena, olemme kasvattaneet asiakkuudenhallinnan osaamisen pääoman, jota tarjoamme asiakkaidemme käyttöön. 

 

Uskomme siihen, että ymmärtämällä liiketoimintaa ja yhdistämällä ymmärrys moderneihin pilvipohjaisiin ohjelmistoihin autamme monia yrityksiä menestymään.

 

Kuuntelemme asiakasta niin, että ymmärrämme heidän asiakkuudenhallinnan tarpeensa.

 

Autamme asiakkaitamme saavuttamaan asiakkuudenhallinnan tavoitteet systemaattisella toiminnalla ja yhdistämällä pilvipalveluja kokonaisuudeksi.

TULOSSA SYKSYLLÄ 2022

CRM TARVEMÄÄRITTELY

CRM-ohjelmiston valinta on yksi tärkeimmistä valinnoista, joita teet yrityksellesi. voi kuitenkin tuntua arpapeliltä. yritysten on vaikea löytää oikeaa ratkaisua. Se maksaa liikaa, siinä ei ole tarvittavia tai sitä voida yrityksen prosesseihin sopivaksi. Voit välttää monet myöhemmin ilmenevät ongelmat aloittamalla ohjelmiston etsintä oikealla tavalla. 

Tämän tulevan palvelun avulla saat CRM tarpeesi määriteltyä.

YHTEYDENOTOT

Kontaktien kanssa käyty yhteydenpito. 360 näkymä.

KONTAKTIT

Kontaktien hallinta, luonti ja kontaktien lähteet, kontaktien ylläpito.

TIETOKANTA

Tietokannan hallintatyökalut, tietojen tuonti ja viesti järjestelmään.

MARKKINOINTI

CRM näkymä markkinointiin. Tehdyt kampanjat ja niiden tulokset.

LIIKETOIMINTA

Liiketoiminnan syyt ja tavoitteet CRM järjestelmän hankinnalle. 

ONNISTUMINEN

Millä kriteereillä, miten ja milloin voimme mitata projektin onnistumista.

INTEGROINNIT

Liitännät muihin järjestelmiin, kuten ERP, laskutus jne.

ASIAKASTUKI

Asiakaspalvelu ja asiakastuki. Tiketöintijärjestelmä ja sen tarpeet.

MYYNTI

Oma myyntiprosessi ja sen sovittaminen CRM järjestelmään, myynnin ennusteet, ennustetavat

AUTOMAATIOT

Automaatiot, joilla vähennetään toistuvia vakiotehtäviä.

LIIDIT

Uusasiakkaiden hankinta, liidiprosessi. 

RAPORTOINTI

Raportointi ja BI tarpeet. Toiminnan seurantaan ja kehittämiseen.

MOBIILI

Mobiilisovelluksen tarpeet liikkuvaan työhön. 

TOIMINNOT

Oman liiketoiminnan tarpeiden vaatimat toiminnallisuudet. 

YMPÄRISTÖ

Toimintaympäristö ja tietoturva. 

TIEDON HALLINTA

Parhaiden käytäntöjen jakaminen ja yhteisesti sovitut pelisäännöt.